[et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”on” use_custom_gutter=”off” padding_mobile=”off” allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” make_equal=”off” parallax_1=”off” parallax_method_1=”off” column_padding_mobile=”on”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Texto” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
El plantejament competencial de l’enseyament-aprenentatge de les matemàtiques requereix centrar la mirada en el tractament dels continguts a través de les dimensions del currículum: resolució de problemes, raonament i prova, comunicació i representació i connexions. En aquest marc, durant la taula de debat s’oferiran diversos recursos i estratègies didàctiques per a la planificació, gestió i avaluació d’activitats matemàtiques competencials a l’aula.
és Catedràtic de Didàctica de la Matemàtica a la Universitat de Girona. Les seves línies de recerca estan centrades en el procés d’ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques a les primeres edats i en la formació del professorat de matemàtiques. Ha publicat nombrosos articles científics i llibres sobre qüestions d’educació matemàtica, i ha portat a terme múltiples activitats de formació permanent del professorat a Catalunya, Espanya i Amèrica Llatina
És Professor Titular del departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). És també director del Màster de Formació del Professorat de Secundària de Matemàtiques, interuniversitari (UAB, UB, UOC, UPC, UPF). Ha estat director del grup de recerca PREMAT i en l’actualitat és membre de diversos grups i projectes de recerca i/o de formació i assessorament. Les seves línies de recerca pertanyen a l’àmbit de la formació del professorat de matemàtiques, al desenvolupament de la competència matemàtica, a la didàctica de la resolució de problemes i a l’ús de jocs per aprendre matemàtiques, havent publicat en aquests i altres àmbits nombrosos articles i llibres, tant dirigits a la formació com a la divulgació.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]